close
一聽到片尾的音樂前奏
就一股熟悉感
原來就是我最近常聽的linkin park的歌
難怪我就覺得主唱的聲音超熟的
剛剛好法國人有把她上次從海盜王-志剛-那邊抓到的音樂給我
我就剛剛好有主題曲囉^^

------------------------------------------------------

In this farewell,
there's no blood,
there's no alibi.
Cause I've drawn regret,
from the truth,
of a thousand lies.
So let mercy come,
and wash away...

What I've done,
I'll face myself,
To cross out
What I've become,
Erase myself,
And let go of
What I've done.

Put to rest,
what you thought of me.
Well I clean this slate,
with the hands of uncertainty
So let mercy come,
and wash away...

What I've done,
I'll face myself,
To cross out
What I've become,
Erase myself,
And let go of
What I've done.

For what I've done,
I start again.
And whatever pain may come,
Today this ends,
I'm forgiving...
What I've done,
I'll face myself,
To cross out
What I've become,
Erase myself,
And let go of
What I've done.

What I've done,
Forgiving what I've done.


-中文-


在離別的時刻
沒有血腥
沒有藉口
因為我已將感傷
從千萬謊言中的真相抽離
所以就讓憐憫來洗滌吧

我做了什麼
我面對了自我
我的過去 我的曾經
抹除它們
讓我的過去消逝吧

靜一靜
你們是怎麼想我
當我用我的雙手洗刷我的過去
因為迷惘
所以就讓憐憫來洗滌吧

我做了什麼
我面對了自我
我的過去 我的曾經
抹除它們
讓我的過去消逝吧

因為我的過去
我重新開始
不管會不會遭遇到痛苦
在今天 這結束點
我原諒了我自己做過的事

我面對了自我
我的過去 我的曾經
抹除它們
讓我的過去消逝吧

我做了什麼..
我做了什麼..
忘記我做了什麼吧..

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evelyn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()